דיני סלולר

חברות סטארט אפ ומיזמי סלולר

משרדנו בעל ניסיון רב ומוכח בליווי משפטי של חברות הזנק (סטארט אפ), דיני סלולר ומיזמים סלולריים.

הפונים על משרדנו מציגים סיפורים דומים בדבר הצורך בליווי משפטי במישור הקניין הרוחני הכולל בין היתר את הצורך ברישום פטנט, זכויות יוצרים לצורך הגנה על המיזם, הגנת סימן המסחר על המיזם. ליווי משפטי המוצע על ידי משרדנו מתבצע מול כל הגורמים הרלווונטים לרישום זכויות ופטנטים.

מישור נוסף הנדרש צורך הקמה וביסוס המיזם הינו הקמת הסכמים חוזיים בין חברי המיזם והשותפים לו. כחלק ממישור החוזי בין שותפי המיזם ניתן למנות את הסכם המייסדים, הסכמי בסיס, ליווי משפטי להקמה ורישום חברה, ליווי משפטי וייצוג מול מוסדות מדינתיים ומשרדי ממשלה במישור הקניין הרוחני של המיזם, ייצוג משפטי בפני ערכאות משפטיות, טיפול במישור דיני העבודה והיחסים המשפטיים בין עובדים ומתן מענה משפטי כולל ומקיף לכל הסוגיות המשפטיות העולות במהלך הביסוס והפעלת המיזם הסלולרי.

לאורך השנים משרד עורך דין נבו למפל מייעץ ומלווה משפטית מיזמים של אפליקציות סלולריות, סטארט אפ סלולרי ומעניק את הטיפול המשפטי המקיף והטוב  החל משלב הקמתן ועד לתפעולם השוטף באופן המיטבי ביותר עבור לקוחותיו.

ליווי משפטי לחברות סטארט אפ ומיזמי סלולר 

תפעול מיזמים סלולרים ובכלל זה אפליקציות סלולריות וסטארט אפ סלולרי מצריך, בנוסף, טיפול משפטי לצורך החלתו של השירות הניתן על ידי המיזם לציבור המשתמשים בהתאם לדרישות המיזם וצרכיו. משרדנו מלווה את לקוחותינו בהכנה וגיבוש תקנונים אשר ילוו את ההתקשרות בין אותו מיזם סלולרי לבין צדדים שלישיים אשר הינם למעשה ציבור המשתמשים. מעבר לכך, משרדנו מלווה משפטים במישור התאמת המלל המצוי במיזם הסלולרי לדרישות המשפטיות והחוקיות.

משרדנו מלווה משפטית את המיזם הסלולרי בהקמתו מאגר נתונים צרכני של לקוחותיו. מקימי המיזם הסלולרי נדרשים להקים מאגר כזה בהתאם לדרישות החוק.

לקוחותינו נהנים ממצוינות מקצועית הדרושה בעת טיפול וליווי משפטי של מיזמים סלולרים, אפליקציות סלולריות וסטארט אפ סלולרי. לכל אילו נדרשת דרך ארוכה וליווי משפטי מקיף ומקצועי במטרה ליצור הגנות משפטיות נרחבות ביותר לצורך תפעולו המיטבי של המיזם, הן במישור הקניין הרוחני, הן ביחסים בין שותפי ועובדי המיזם והן כלפי ציבור המשתמשים.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן